Yurda Giderken Alınması Gerekenler

Öncelikle herkes için hayırlı olsun. Umarım istedikleriniz olur. Alışverişimi yaptım henüz eksikler var ama onları belirtirim zaten. Hangileri mutlaka gerekli hangileri olmasa da olur? Battaniye, yastığımı da getiriyo muyum? Yurtta kaç kişiyle kalıcam? Korkuyo muyum? Hepsini konuşucaz.

 

İşte benim Top 33 listem:

 

1.İç çamaşırı( tavsiyem bolca almanız çünkü her zaman makine açamayabilirsiniz)

2.Pijama 

3.Ağrı kesici ilaç( parol dışında mazejik ve arveleste çok etkili)

4.Tırnak makası

5.Saç bakım ürünleri( şampuan, saç kremi ve pantenin duştan sonra bukle yapan kremini kullanıyorum ben)

6.Saç fırçası

7.Fön makinesi, düzleştirici

8.Diş macunu ve diş fırçası

9.Büyük boy banyo havlusu, el, yüz havlusu( bornozda olur ama mutlaka yedekte alın)

10.Sabun

11.Ayna

12.Kıyafet( benim geçen sene en çok giydiğim kıyafet siyah pantolon olmuştu o yüzden o olmazsa olmaz 😀 Onun dışında tayt ve bikaç çeşit jeanininiz mutlaka olsun havalar zaten hemen soğuyor o yüzden çok yazlık kıyafetler getirmeyin gideceğiniz yerede bağlı benim gideceğim yer yaz kış yağmurlu mesela 😀 Hırka mutlaka alın bide ne kadar kirlensede beyaz spor ayakkabılar her şeyle gidiyor.)

13.Çorap, Terlik( Ayakları üşüttünüz mü gittiniz o yüzden çoraplar önemli ince, kalın, uzun, kısa bolca alın. Benim favorim: kaloriferli çoraplarım :P)
Askılık( getirdiğiniz onca eşyayı nereye koycaksınız size askı veredebilirler ama mutlaka yedekte alın bide dolabın içine konulan bölmeli aparatlar var ikinci fotomun dolap için olanı yani. Çok işinize yarayacağına eminim.)

14.Makyaj malzemesi(İşte tam benim ilgi alanım 😀 Şaka yaptım bu konuda pek tavsiye veremiycem sanırım çünkü yapmıyorum. Yinede arada sırada şunları kullanıyorum: kapatıcı, rimel, allık, dudak nemlendiricisi.)

15.Bardak, tabak( Kendinize ait kupa bardağınız, tabak, çatalınız olsun zaten bunları gerekli olduğunda markettende alabilirsiniz)

16.Islak mendil, peçete

17.Çanta( akıllı bi seçim yapıp her şeyle kullanabileceğiniz bi çanta alın.)

18.Banyo lifi

19.Tuvalet kağıdı

20.Makas


21.Nevresim takımı( en az iki tane)


22.Saç kurutma makinesi


23.Deodorant( benim gibi alerjik probleminiz varsa sebamedi tavsiye ederim)


24.Flash bellek(sürekli virüs bulaşsada illa lazım oluyo ama ben genelde gmail’ime atuyorum dosyaları)


25.Nescafe, poşet çay( nescafe 3ü biaradaaaa :D, adaçayıda alıyorum ben grip olmaya yakın içince hemen iyileşiyorum. Kettle konusunda acele etmeyin belki yurtta vardır ya da ortaklaşa alabilirsiniz ama ben elektirikli kahve makinasını götürücem ısıtması çok kolay çünkü)


26.Kirli çamaşır filesi, çamaşır deterjanı


27.Yara bandı

28. 3’lü priz


29.Dolap için kilit


30.Cımbız


31.Kulak temizleme çubuğu


32.Vücut kremi( Dove’un vücut kremi ve bepanthenden oluşuyo benim koleksiyonum :p)


33
.Şemsiye

 

Bunların hepsini giderken getirmek zorunda değilsiniz bavulunuzun doluluğuna göre bi kısmını oraya gittiğinizde alabilir ya da yurtta var mı bakabilirsiniz. Birde youtube’da Aslı Aykaya var. Bu kız bu işi biliyo bence videolarına mutlaka bakmalısınız.

 

jnjn

Ben geçen seneden beri yurtta kalmak istiyodum zaten bu sene nasip oldu. Yalnız kalmayı sevmiyorum daha doğrusu yalnız olmaktan bıktım. Benim için güzel bi deneyim olacağını düşünüyorum. Yurtta 3 kişi kalmayı planlıyorum ama daha belli değil. Bilenler benim bu benim ilk yılım değil o yüzden geçen sene gözlemlediğim olaylar üzerinden bikaç öneride bulunucam.

  • Not ortalaması akademik kariyer yapmayı düşünmüyorsanız çok önemli değil. Yani erasmus ve yüksek lisans yapmak için tabi önemli ama bunun için sosyal hayatınızı sıfırlamayın, kulüplere katılın, hafta sonları arkadaşlarınızla birlikte etrafı keşfedin, hobilerinizle ilgilenin.
  • Çok yakın arkadaşlarınız, sevmediğiniz arkadaşlarınız olabilir. Kimsenin arkasından büyük laflar etmeyin güven olmuyor çünkü. Sadece bi grupla takılı kalmayın çevrenizi genişletin.
  • İlk yedi hafta ders sekizinci hafta sınav haftası olur genelde. Son haftalara konu yığmayı hocalar çok sever o yüzden işinizi sona bırakmayın. Kütüphaneler bunun için var. Bide eğer varsa o dersin çıkmış sorularını mutlaka alıp önceden çözün.
  • Son olarak bunu seneye yaparım demeyin inanın zaman çok hızlı geçiyor.

 

fjy.jpg

 

Bu kadar sanırım. Şimdiden herkese iyi bayramlar. Görüşmek üzere… 🙂

cekelinikalbimden tarafından yayımlandı

Acılarla besleniyorum

Yurda Giderken Alınması Gerekenler” için 2 yorum

  1. Her sene gelir, buradan listemi yapar öyle de giderim.Yurtta da hiç eksiğim çıkmaz. 🙂 Teşekkürler

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: